Nemokama linija 8 800 50005

0

0,00 €

Prekių krepšelis tuščias

Daili figūra – tarpusavyje derančių veiksmų rezultatas

Daili figūra – tarpusavyje derančių veiksmų rezultatas

Spartus gyvenimo tempas, nesubalansuota mityba, stresas ir daugelis kitų šių dienų piktžaizdžių nebėra naujiena. Esame įpratę tai ignoruoti ir priimti mūsų įtemptą kasdienybę kaip savaime suprantamą dalyką. Daugeliui įprasta rytą pradėti išskubant pro duris ant staliuko palikus nugertą kavos puodelį, įnirtingai kartojant kolegai, kad po 15 min. jau būsite darbe ir atsiųsite taip laukiamą ataskaitą... Ir taip kas rytą, ar ne?

Visgi šiltuoju metų laiku šis tas pasikeičia. Žiniasklaidoje dar labiau pabrėžiamas gražaus kūno kultas, o ir patys, pagaliau išsiruošę pailsėti prie ežero, nustembate: „Iš kur gi atsirado tas pilvukas?“ Puiku, jei pasiryžtate rytus ar vakarus paskirti lengvai mankštai, bėgiojimui, dviračio minimui ar kitai fizinei veiklai. Visgi staigus užsidegimas numesti svorį dažnu atveju lygiai taip pat greitai ir išgaruoja. Lėtas svorio metimas ar reguliarus organizmo valymas turėtų tapti sveiku įpročiu, kuris gelbėtų, bet ne žalotų organizmą.

Nuo seno Lietuvoje itin mėgstamos žolelių ir kitų, egzotiškesnių ingredientų arbatos, derinamos su taisyklinga mityba ir reguliaria fizine veikla, gali padėti siekti dailių kūno linijų ir grakštumo. Metabolizmą gerinančios ir cholesterolį skaidančios arbatos gali pagelbėti deginant papildomas kalorijas, susikaupusias mūsų organizme per ilgus lietuviškos žiemos vakarus. Žinoma, svarbu ne tik pasirinkti patikimo gamintojo kokybiškų ingredientų arbatą, bet ir derinti skirtingų funkcijų arbatas kartu. Kaip gamtoje, taip ir gyvenime, cikliškumas atneša geriausių rezultatų.

Šiek tiek plačiau apie arbatas lieknėjimui

Arbata rytui. Arbatoje, kuri skirta gerti rytais, esančios vaistažolės gali padėti aktyvinti organizme vykstančius metabolizmo procesus. Pu-erh arbata pasižymi metabolizmą gerinančiomis savybėmis. Atliekama vis daugiau mokslinių tyrimų, įrodančių šios arbatos naudą lieknėjimo ir organizmo valymo srityje. Pu-erh arbata, kartu su mate, kuri gaminama iš paragvajinio bugienio, suteiks energijos ir nuteiks ilgai, produktyviai dienai.

Rekomenduotina rytais rinktis arbatą, kurios sudėtyje būtų ir egzotiškesnių ingredientų, kurių nerandama Lietuvoje, – kolos riešutų ir Kambodžinės garcinijos vaisių. Šie ingredientai skatina riebalų ląstelių ir cholesterolio skaidymą. Dar viena svarbi žmogaus organizmui medžiaga – L-karnitinas. Ši medžiaga yra gaminama žmogaus organizme, tačiau dėl įvairių priežasčių (pavyzdžiui, augančio organizmo; įvairių maistinių medžiagų stokojančios dietos; intensyvaus  sporto ar darbo) karnitino žmogaus organizmas dažnai pagamina nepakankamai. Karnitino organizmui gali pritrūkti nuolat patiriant stresą, įtampą, vartojant daug riebaus maisto. Karnitinas – svarbi maistinė medžiaga, aprūpinanti energija širdį ir raumenis. Jo stokojant, gali sutrikti metabolizmo procesai, atsirasti viršsvorio.

Arbata vakarui. Lieknėjant ar bandant efektyvinti metabolizmo procesus, vykstančius organizme, patariama gerti specialią arbatą ir vakarais. Ji turėtų būti skirta skrandžio ir žarnyno veiklai gerinti. Pankolis, kmynas, pipirmėtė ir ramunėlės padeda sureguliuoti skrandžio ir žarnyno veiklą, suvirškinti maisto medžiagas. Šie ingredientai kartu su senos lapais padeda pašalinti susikaupusius toksinus ir nesuvirškintas maisto medžiagas, apsaugo organizmą nuo maisto puvimo ir pašalina žarnyne susikaupusias dujas. Krapų vaisiai padeda inkstams atlikti savo funkciją – pašalinti vandenyje tirpius toksinus. Arbatą, kurios sudėtyje yra šių ingredientų, rekomenduojama gerti vakarais, prieš miegą.

Svarbu atkreipti dėmesį, kad didesnio efekto pasieksite, jei arbatas derinsite kartu ir rytui skirtą arbatą gersite rytais, o vakarui skirtą – vakarais. Kompleksinis aukščiau išvardytų sudedamųjų dalių arbatų vartojimas padės paspartinti metabolizmo procesus, riebalų skaidymą, virškinimo procesus ir organizmo detoksikavimą. Visgi norint pasiekti geriausio rezultato – vien gerti arbatas nepakanka. Pasistenkite bent minimaliai keisti savo įpročius: pusryčiams vietoj bandelės rinkitės pilno grūdo sausainius ar vaisius; automobilį pasistatykite nuo darbovietės kiek atokiau, kad galėtumėte 10–15 min. skirti lengvam pasivaikščiojimui (nauda ne tik kūnui, bet ir mintims); vietoj lifto rinkitės laiptus; o vietoj kolegos siūlomos spurgos – morkų lazdeles ar kitus sveikus užkandžius. Būkite sveiki ir gražūs!


 

Patarimai ir straipsniai
Sužinok naujienas pirmas