Nemokama linija 8 800 50005

0

0,00 €

Prekių krepšelis tuščias

Grąžinimas

Kokias prekes galima grąžinti?

Prekės, kurios negali būti grąžinamos:

  • vaistiniai preparatai;
  • kokybiški maisto produktai, įskaitant maisto papildus;
  • kokybiški parfumerijos, kosmetikos, tualetiniai preparatai;
  • kokybiški optikos, matavimo, kontrolės, medicinos arba chirurgijos prietaisai ir aparatai;
  • visos kitos kokybiškos prekės, kurios buvo panaudotos, sugadintos, buvo pažeistos jų pakuotės ar dėl kitų pirkėjo atliktų veiksmų prarado prekinę išvaizdą, taip pat ne visos komplektacijos prekės (pavyzdžiui, prarastos konkrečios prekių dalys, nėra naudojimo instrukcijos ar garantinės knygelės, jei ji buvo išduota, ir pan.);
  • kitų prekių, kurias pardavėjas turi teisę atsisakyti priimti, vadovaudamasis galiojančiais teisės aktais.

Prekės laikomos kokybiškomis, jei nėra pasibaigęs jų galiojimo terminas, sudėtyje nėra teisės aktais draudžiamų sudedamųjų medžiagų, nėra pakitusi prekių konsistencija ar kitos esminės ypatybės dėl netinkamų laikymo sąlygų, prekės nėra pažeistos mechaniškai, nėra pažeista jų pakuotė ar nėra kitų prekių kokybės trūkumų.

Prekės, neišvardytos negalimų grąžinti prekių sąraše, gali būti grąžinamos. Grąžinamos prekės privalo būti nesugadintos, nepraradusios prekinės išvaizdos (nenuimtos ir nepažeistos etiketės, nenuplėštos apsauginės plėvelės ir kt.) ir negali būti naudotos. Prekė turi būti grąžinama originalioje pakuotėje, tos pačios komplektacijos, kokios buvo gauta, būtinai pateikiant prekės įsigijimo dokumentą, garantinę kortelę (jei ji buvo išduota), naudojimo instrukcijas ir kitus prekės priklausinius. Jeigu prekė nėra visiškai sukomplektuota, yra sugadinta, netvarkinga arba nėra tinkamai supakuota, pardavėjas turi teisę nepriimti prekės, jos nekeisti ir negrąžinti už prekę pirkėjo sumokėtų pinigų.

Kur grąžinti prekes?

  • Jeigu prekės atsiimtos vaistinėje, jos grąžinamos į tą pačią vaistinę.
  • Jeigu prekės pristatytos kurjerio, jos gali būti grąžinamos į bet kurią Eurovaistinės vaistinę.

Jei pageidaujate prekes grąžinti paštu, prašome kreiptis elektroninio pašto adresu info@eurovaistine.lt arba nemokamos linijos telefonu 8 800 50 005.

Kaip grąžinti prekes?

Grąžinant internetinėje parduotuvėje www.eurovaistine.lt įsigytas prekes, Jūsų paprašysime užpildyti prekių pirkimo ir pardavimo sutarties atsisakymo prašymą ir ne vėliau kaip per 14 dienų nuo prekių pristatymo (atsiėmimo) dienos išsiųsti elektroninio pašto adresu info@eurovaistine.lt arba adresu: Ozo g. 25, Vilnius.

Pirkimo pardavimo sutarties atsisakymo prasymas.doc

Po prašymo išsiuntimo, ne vėliau kaip per 14 dienų, prašome prekes grąžinti į vaistinę kartu su:

  • pirkimo čekiu, jeigu prekės atsiimtos vaistinėje,
  • PVM sąskaita faktūra, jeigu prekės pristatytos kurjerio.

Kaip bus grąžinti sumokėti pinigai?

  • Jei už įsigytas prekes buvo atsiskaityta grynaisiais pinigais atsiimant prekes vaistinėje, pirkėjo už prekes sumokėta suma grąžinama grynaisiais pinigais prekių grąžinimo metu.
  • Jei už įsigytas prekes buvo atsiskaityta grynaisiais pinigais sumokant juos kurjeriui prekių pristatymo metu, už prekes sumokėta suma grąžinama per 14 dienų nuo prekių gražinimo dienos į grąžinimo metu vaistinėje nurodytą banko sąskaitą.
  • Jeigu už įsigytas prekes buvo atsiskaityta per elektroninės bankininkystės sistemą ar išankstiniu banko pavedimu, už prekes sumokėta suma grąžinama per 14 dienų nuo prekių gražinimo dienos į mokėtojo banko sąskaitą.

Kur galima kreiptis, jei turite nusiskundimų dėl prekės?

Kilus problemoms dėl mūsų interneto parduotuvėje įsigytos prekės ar paslaugos, kreipkitės el. paštu info@eurovaistine.lt. Taip pat turite galimybę pateikti prašymą/skundą Valstybinei vartotojų teisių apsaugos tarnybai (Vilniaus g. 25, 01402 Vilnius, el. paštu p.tarnyba@vvtat.lt, tel. 852626751, interneto svetainėje www.vvtat.lt, jos teritoriniams padaliniams apskrityse - /index.php?470187665) ar užpildyti prašymo formą EGS platformoje ec.europa.eur/odr/.

Patarimai ir straipsniai
Sužinok naujienas pirmas