Šiuolaikinio vartotojo poreikiai: kokią plaukų kosmetiką jis renkasi ir kaip jam įtikti?

Šiuolaikinio vartotojo poreikiai: kokią plaukų kosmetiką jis renkasi ir kaip jam įtikti?

Parduotuvių, vaistinių lentynose kosmetikos asortimentas yra gausus kaip niekad, tačiau gamintojai negali atsipalaiduoti nei sekundei ne tik dėl aštrios tarpusavio konkurencijos. Pastarųjų metų tendencija – itin išprusęs ir ambicingas galutinis vartotojas, kuris ieško ne tik aukščiausios įmanomos kokybės, bet ir nori savo pasirinkimu daryti įtaką aplinkai.

 

Pagal kokius svarbiausius kriterijus produktą renkasi šiuolaikinis klientas ir į ką papildomai jis galėtų atkreipti dėmesį pasakoja „T-Lab Professional“ plaukų kosmetikai atstovaujančios UAB „Cosmoprof Baltic“ vadovė Nataša Balkūnienė.


Pagrindinis poreikis – natūralumas 

 

Vis daugiau vartotojų skaito kosmetikos produktų sudėtį. Tai daro turėdami vienintelį tikslą – ieško natūralumo, mat, būtent jis mums siejasi su saugiu ir sveiku grožiu, harmonija ir verte. „Vis dėlto jei anksčiau natūralumą kosmetikoje suvokdavome kaip tiesiog iš šaldytuvo imamus ir į įvairias kaukes maišomus maisto produktus, tai šiuolaikinis natūralumas jau gimsta išvien su aukščiausių technologijų pažanga, moderniose laboratorijose, kuriose iš natūralių žaliavų išgaunami vertingiausi ingredientai bei pasirūpinama jų stabilumu, veiksmingumu, užtikrinamas patekimas į giliuosius odos sluoksnius ar plaukus,“ – pasakojo N. Balkūnienė.

 

Ji atkreipė dėmesį, jog svarbu žiūrėti ne tik į natūralią ingredientų kilmę, bet ir žaliavos kokybę, mat, viena, kai augalai surenkami iš ekologiškų ar biodinaminių ūkių, ir jau visai kas kita, kai žaliavos atkeliauja iš gerųjų žemdirbystės praktikų nepaisančių augintojų: „Dažniausiai sudėtyje papildoma informacija apie ingrediento kilmę bei ekologiškumą žymima žvaigždutėmis, todėl, prieš apsispręsdami įsigyti produktą ar ne, atidžiai perskaitykite, ką tos žvaigždutės reiškia.

 

Idealu, jei produkte 99 proc. ingredientų yra natūralios kilmės. Dabar prabangiais produktais laikomi ne tie, kurie gardžiai kvepia ar yra sudėti į paauksuotus indelius, o tie, kurie yra natūralūs.“

 

Kokybės, ingredientų švarumo prasme viena ambicingiausių „T-Lab Professional“ naujovių – universalaus poveikio produktai, kuomet vienas gaminys skirtas, pavyzdžiui, viso kūno prausimui, t. y. jis tinka plaukams, veidui, rankoms ir kitoms kūno dalims prausti. Arba tai gali būti vienas gaminys, kuris tinka viso kūno odos maitinimui – nuo veido iki pėdų. „Kažkur girdėta? Tik nereikėtų šių produktų painioti su 2 ar 3 „viename“, kuomet galiausiai paaiškėja, jog tokie gaminiai gerai nedaro nei vieno, nei antro, nei trečio. Mūsų atveju kalbu apie priemones, pasižyminčias produktų saugumu bei grįstas visuminiu, holistiniu požiūriu, kuomet tai, kas gerai jūsų plaukams, patiks ir jūsų kūno ar veido, rankų odai. Sutikite, tokiu poveikiu gali išsiskirti tik patys natūraliausi, veiksmingiausi ir kartu saugiausi produktai,“ – apie „T-Lab Professional“ gaminamus „Total Wash“ ir „Total Cream“ produktus, itin patogius keliaujant, pasakojo N. Balkūnienė.